jag orkar inte vänta på dig nå mer!

shep och hojj i stillahavskusten! hihi, men nu håller jag på att drungla för att jag inte kan lyssna på musik på detan för att det inte har nå ljudkort.. -.-' super kul.. men har inte kunnat blogga har inte haft någon data.. får inte sitta nå länge viddatn om jag nu är vid den! ett snabbt in lägg är alldrig fel! Praoar på ica maci i två vecker med emma! super kul!! men nu ska jag gå och äta glasssss! MUMMMA!! pusshej<33

louisa lopez svedlund du är sjukt mycket saknad här på lingonstigen 175 alltså av miggg!!
min far verkar sakna dig lite också för han pratar om dig hela tiden ;))) hihi  han tycker att vi är som min syskon ibland brukar han säga<33 saknar dig älskadegummn<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0