Louisa jag ska D*DA dig för att du ska åka till stockholm i två veckor!!

hellooy, ska gå och duscha nu eller snart om jag orkar.. hehe.. ne men ikväll blev det att gå till gården och ''plugga'' med emma ;) haha, vart inte mycke till att plugga, satt typ och prata bara om allt annat än det vi skulle göra!! menmen, vem fan har sagt att det gick att plugga med emma på gården? inte då jag i alla fall!! var och åkte med mimmi en snabbis moppe eller vespa som hon säger. sen gick jag hem och har bara suttit här och tjillat med datan har typ läst allas bloggar! och nu ska jag gå och duscha.


loikans läppar.. dom ser ju lite puss vänliga ut eller hur booy's and girl's? ;) 

pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0