utvecklingssamtal imrogon INTE KUL! :OOOO

helloy,  sorry att jag inte har hunit skriva något idag! (sorry sam) haha.. men har inte hunit skriva för att jag var på skolan och då hade hade jag inte någon lektion hos katarina. eller jo jag gjorde engelska provet och det gick jätte bra (y) på NO'n fick jag veta vad jag fick på matten och då fick jag mitt första VG (A) ganska lycklig!!!!!!!! men efter det så for jag, emma och louisa till stan. sen kom emelie, då köpte jag en tröja och ett par byxor som jag bara provade snabbt. när jag kom hem så såg jag att dom var förkorta i bena-.- JAG VILL INTE HA LÅNGA BEN!! men sen så åt jag och så skyndade jag och louisa till gården för jag jobbade.. men nu är jag hemma och så ska jag städa mitt rum. SUPER KUL... eller inte.. men imorgan har jag utvecklingssamtal!! inte kul, kommer typ dö då!! menmen, fan vad kul att få dampa om mamma kommer för hon vet att hon inte får komma!! HOPPAS att hon INTE kommmer!! men nu ska jag städa och se om jag hinner se andra avenyn ikväll!! det ska bli en tidig natt för mig så tror inte att jag kommer skriva nå mer idag/ikväll!! så pussågodnatt om jag inte skriver mer!:)<3


jag och empiz<3

bilder på kläderna kommer imrogon när jag har bytt byxor åre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0