1 + 1 blir 2

Helloy, nu sitter jag här väntar på att felicia och lisa och sam och kanske emma ska kom hit  för vi ska fixa oss här och sen åka iväg till LK !: D  JIHOOO! fan vad jag har längtat till dennna helg!!! men igår kom jag från lisas stuga och det var super kul där var med sam och lisa och bjarne ( lisas pappa ) och anicka ( lisas pappas tjej ). det är alltid lika roligt att vara där !!! (Y) men på LK blir det drogfi exit! ganska tjill om man får säga det själv! men nu ska jag gå ut på balkongen och sätta mig och  måla mina magnar.


sam och jag förra året i lisas stuga!! SAKNAR MITT HÅR!
har inte skrivigt i bloggen nå för att jag inte har haft något att skriva om för att det har typ inte hänt något som har varit intressant att skriva om!! hehe..

puss<3
/Juliaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0