00:53

Helloy, nu sitter jag här med Louisa eller hon står i spegeln och tar lite ego bilder, men det gillar ju vi alla !! (Y) hihi.. idag eller ikväll så vart det inte att fara ut och äta ska ta det nästa vecka eller nå för då får ju alla barnbidraget! så då har allt fattiga kvinnor råd att fara ut och äta! istället blieb det att hänga med mimmi och emma och louisa! det jag j*vligt tjill! vi gjorde typ ingenting eller mimmi gjorde hål i naveln! det vill jag ha men papppa skulle ju dödat mig om jag gjorde det och han skulle ha sett det! -.-' hehe.. menmen.. vill gärna överleva så jag får väl hoppa över den tanken.. men denna födelsedagen har varit toppen fått fina saker. men nu ska jag gå och sova eller louisa står och suckar baki mig för att det tar så lång tid för mig att bli klar med datan. hon ska väl göra något som är viktigt nu så ja det är väl bara att gå och lägga sig nu då..



pussågodnatt<3
/Juliaa

Kommentarer
Postat av: Ingen

Fan så ful

2010-07-21 @ 23:56:05
Postat av: Ingen

Längtar du te porjus ?

2010-07-21 @ 23:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0