du måste färga din utväxt den ser förJÄVLIG UT!!!

Hellooy, nu har man precis blivit dissad av din släkt.. -.-' först börjar pappa med att det ser förjävligt ut med min älskade utväxt och sen så kommer farmor och säger att jag borde färga brunt eller mörkt för attt jag inte passar i blont hår.. man typ TACK älskar er med!!

hehe..

men efter jag hade varit på stranden med emma och emelie och mimmi och louisa och filip och jens så for jag hem och la mig på balkongen och sov lite men det tog typ 30 min så kommer pappa och sparkar i mig och säger att jag måste gå in för att det blev kallt och gick jag in och gjorde mat! mumma.. men sen så åt vi ju och sen så for vi och tränade. och sen så kom farmor och farfar och så började dig dissa mitt hår.. men dom ser på fotboll och tjockar sig med fika men jag e så nyttig som står emot det(Y)  hihi, men nu ska jag gå på toa och sen ska jag ut och hämta mig cykel sen ska jag hem igen och duscha!! om jag duschar innan så ids jag inte gå till stan och hämta mig cykel. hehe. men nu ska jag.. eeh.. vet inte vad jag ska göra nu.. väntar på frida för hon ska följa och hämta min cykel.. hehe,


fyf*n här ska det solas så man blir brun någon gång..



gummorna mina<3

pussss<3
/Juliaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0