problem problem och lite mer problem i livet, när ska det ta slut..?

helloy barnet med bara problem här!
sant men sorgligt! hehe..
har inte kunnat skriva när för har varit hos linnea i porjus!  och sen när jag kom hem har jag inte hunnit vara på datan! men har typ inte gjort nå men har bara inte hunnit.. eeh.. vet inte var jag ska skriva nu.. ska kanske till pite nästa vecka det ända jag vet just nu.. men fyller på på tisdag det var jag också!!!! sen så vet jag inte så mycket mer..  väntar på att louisa ska komma hem måste prata alvar med henne åre.. måste ha mina skor som jag har hos henne. men måste möta linnea sen en snabbis och prata på med henne. men sen ska man och handla för ska göra middag ska bjuda släkten eller thomas (farbror) och farfar. ska göra indonesisk fläskfile (tror det hette sååå) hehe.. men nu ska jag gå och fixa lite saker sen ska jag möta henne och fara och handla..


Liten som går hela tiden från hörgalarna!!


pusss<33
/Juliaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0