say god bye

helloy, sitter nu här har precis duschat så nu funderar jag på om jag ska åka och äta på doncken med någon eller om jag ska äta hemma.. svårt beslut!! men jag måste hemifrån typ nu!!! får inte var hemma.. kul.. pappa slänger ut mig igen.. så ska nog fara och äta med någon.. skulle vara med emma och louisa men dom jäkarna svarar ju inte ?! men nu ska jag klä på mig lite,


denna flicka saknar jag som f'n!!!
denna flicka är också kallad Sofiaaa!
tycker det är ett mycket fult namn så föreslår turken!<3
hihi jag är så snälll och ärlig mot den där tanten!! hihi
alla våra minnen måste ju följ följas snart!!
vi har inte sets på typ ett halv år snart igen..
orkar inte skriva mer.. hihi men..
älskardigtvilling! <3


puss
/Juliaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0