gangsterlisa och hennes Magasingata (låt/gata)

helloy, nu sitter jag här efter en skoldag eller ja.. vi har typ pyslat och spelat minigolf!! sen efter det så for jag och Lisa och Linus till stan och skulle kolla på en klänning till Lisa, men hon skulle ju vara så tråkig och säga nej till allla kläningar det var fel på hennes höfter och allt.. sen när hon var nöjd med det så skulle hon väl komma med att det inte var hennes stil -.- men hon hittade till slut en tröja som var jätte fin som hon köpte!:) men sen så for vi hem och så har det vara tjilla framför tv'n för mig!

när vi cyklade hem,

Lisa, STANNNNNNNNNAA!

Jag stannade och fattade typ inget, vad är det??

Lisa, jag måste ta en bild på den där skylten!!

Jag, hahah, va?? varför det?

Lisa, det är en låt som heter så och jag har alltid velat ta en bild på den här skylten och jag haf fått ångest varje gång jag har åkt förbi utan min kamera!!

Jag, HAHAHAHAHAHAHHA, VAFAN?



Så såg det ut när sötlisa tog bilden ;) hahahahah

men ska gå och äta nu och sen ska jag ut å tjilla med Felicia!!

tjennanixan<3

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0