vi hade i alla fall tur med vädret! hihi

helloy, min data segar lite nu så jag fattar typ inget.. menmen.. men har inte suttit vid någon data sen jag kom hem så har inte skrivit nå som ni kanske har märkt! det är inte bra. men det var jätte kul att fara till boden med Felicia och Louisa! Det är nå man aldrig kommer att göra igen!! tror jag.. kommer inte göra det på ett bra tag! sen jag kom hem därifrån så har jag typ bara varit hemma eller ne har varit i bjurå och degat och de.. har varit och är med frida nu. och på tisdag ska jag fara till jokkmokk med Linnea!!:) det kommer bli super kul! men nu ska jag och fraida göra nå.. gå ner på ica och köpa frukt(Y) hehe..


POSSSS<3
/Juliaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0