börjar blogga igen eller ska försöka!!!

helloy, nu ska jag typ försöka börja blogga igen!
jag har inte orkat blogga nå under en mycket lång tid för att jag inte har haft något att säga..
eller jo det har ju händ grejer men jag har inte orkar eller tänkt på att jag kanske skulle skriva det i bloggen som tillexempel har jag varit och fjäll vandrat med för första gången och det var i abisko kan lägga ut lite bilder på det sen och ge lite mer informatin om det!
men nu skajag i alla fall plugga lite engelska som jag ska göra imorgon..
har ju färgat mitt hår typ bajs brunt..
och det gillar inte jag menmen..
jag ska låta det växa till sig nu så det blir friskt och bra!!
men nu ska man plugga och sen äta tror jag!
vi får se vad kvällen bjuder på sen idag! :)
puss<3

en liten brunett julia, vad tyx?!?


/Juliahk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0