opsidaysi

Helloy, nu sitter man här och väntar på att pappa och viktor ska komma och hämta mig så ska vi fara och äta!
riktigt gooooott!!!!
men har inte bloggat på as länge (två dag) för att jag har inte inte suttit vid nån data..
men nu så har man tagis sig ork att sätta sig vid  datan!
det är ju bättre sen än aldrig!! ;) hahah
men igår vara med hemma hela dan och så på kvällen var jag med frida.e och nicklas.s
det var jätte roligt!
det som jag tycker är roligast är ju att frida kallas mig korvis !
och alla andra som känner frida och typ träffar mig så kallar dom mig korvis.. heheh
hela hennes familj kallar mig korvis!
det tycker jag är ganska roligt ^^
men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ta på mig ett par sockar!
sen så ikväll ska man på bio och sen på saw med emser
men egentligen vill jag inte se de för att det kommer vara jätte äckligt att se skräk film på bio och plus att det är ju tred! :ooo
LÄSKIGTTTTTTT..
menmen.. jag ska ju också kunna se den bion för min bror ska å se den och han är typ dubbelt så hamig än mig!
så jag klarar nog det!;) hahahah
nu ska jag inte skriva ett för långt inlägg!!
men nu skajag göra nå annat..
puss<3


nai's snygga blåa tröja som jag har på mig !;)

HAHAHAH, bara för att jag är ett litet klappmongo! ^^

/Juliaahk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0