orkar inge mer, vill inte vara kvar..

Helloy, nu ligger man här i sängen och tjillar som bara den!
ikväll blev det inge att gå på bio för att emser inte hade nå pengar på det där bio kortet som hon hittade! haha
menmen..
det var bara att tjilla hemma och se på tv!
men ikväll så har det inte varit så lugnt har varit jätte orolig och typ legar och skakar som ett as för att jag har varit så jävla orolig för en..
men det är för att jag älskar den personen så mycket vill inte att den ska lämna mig!
vet inte vad jag skulle ha gjort om den personen skulle ha lämnat mig kvar här aldelles själv!!
men nu ska jag gå och lägga mig..
puss å god natt <3


/Juliaahk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0