ska jag eller ska jag inte?! det var frågan det..

Helloy, nu sitter jag här hos emser!!
det var ju skola som vanligt.. inte kul menmen..
sen så gick ja till Moa och så ''pluggade''.
vi skulle plugga men vi gjorde choklad bollar!
det var ju jätte gott!!!!!!!
men sen så gjorde vi typ inget mer men nu sitter jag här hos emser!
vi ska gå till gården på skid möte!
men jag vet inte om jag ska vara med i det :ss
vet inte om jag orkar sälja grejer och sen så måste man ju betala lite garn i övrigt!
man har ju inte råd med det om man heter julia höök :oo
är ju sisådär ganska fattig..
menmen..
men nu ska vi dra till gården.
så måste bestämma mig om jag ska vara med eller inte!!
pössss<3



/Juliahk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0