svårt val in för gymnasiumet..

Helloy, nu sitter jag här och klurar ut vad jag ska gå för gymnasium..
har en tanke på samhälle!!
men jag vet inte det är ju ett brätt val på slutet vad man kan bli och plugga vidare till!
så jag tror det blir det men jag är inte säker på det än..
men om det blir det så blir det att plugga nere i Hudiksval med mimmlan!
det skulle vara as kul!!!!!
men vi får se om jag klarar av att plugga upp mina betyg och kan komma in på det!!
men nu skajag i alla fall gå till gården för att jag inte orkar sitta hemma och plugga eller sitta vid datan..
pusss<3


fjällen-10
en trött liten matte! ( kommer ihåg att han var GANSKA sur för att han var så trött på att gå )

/JuliaaHk


Kommentarer
Postat av: Haniieeh! ;))

Hejsan lilla Julia!

Du måste svara på msn! :)) <3

2010-10-28 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0