godnatt

Helooy, nu så sitter man här igen har pluggar engelskan så kan kan det!!!
det är ganska bra av mig tycker jag! (a)
jag vill gå och baka nå men det orkar jag inte för det är ju så jobbigt för då måste man ju gå och  handla det man inte har! ;ss
plus att man måste ju äte det man bakar så det går ju inte heller så bra de..
jag ska ju vara nyttig^^ HE HE
det vet ju alla hur det går men ja..
behöver ju inte gå in på detaljer!!  HAHAH
men nu så vet jag inte var jag ska gå och göra kanske ska gå och ta en dusch..
bara för att jag inte har nå att göra!
eller så kanske man ska ta på sig mys dressen och sätta sig och kolla på tv!
vi får se hur det blir med dom två sakerna..
kanske inget av det.. menmen
eller jooooooooooooooooo ska gå och duscha innan pappa och viktor kommer hem!
så det här blir det sista inlägget för ikväll!
puss, godatt!<3



/J
uliahk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0