HELA HELGEN I ETT!

helloy nu ska jag berätta hela min helg så det bilr ju från fredag - söndag pluss dagen idag :D haha
Fredag,
då hade man engelsa nationella.. vi hade hör grejen och läsförståelse!
de gick ju ganska bra för att vara ett litet särbarn som jag !:D hahahah
så snäll jag är mot mig själv..
men sen så for och och linnea sandström till persön!
vi tjillade bara på till klockan halv fyra för då kom anton!
och då gick vi till han och spelade lite tv spel!
jag var asssss bra!!!!!!!!!!!!!!
de var nå man skulle stoppa tre grejer ihop med varandra
och så när man hade gjort de så kom de bara nya! :D
fn vad bra man va!!!
men sen så gick jag och linnea till henne och åt,
sen gick vi och mötte killarna ( anton, johan och oscar )
sen gick vi till byahuset och tjillade och så kom jeppe dit!
sen kom pappa och hämtade mig vid elva tiden!
och så for vi hem och så så man på tv och sen vare bara att gå piss och gå och ligga..
hahaha, med de menade jag att jag gick och la mig för dom som itne fattade vad jag menade.. -.-
då var den dagen sluuuuuuuuuuut<3
Lördag,
började med att jag vaknade..
sen så fixade jag lite hemma och så gick man och duschade!
sen så fixade man sig och så for man till stan med oliwia och denise!
de var ju super mys!
men när jag skulle möta denise och oliwia så möte jag en super söt liten tjej som jag kännde igen!
de var ju min lilla söta barndomskompis Eva Olsson som jag trodde hade dött! (a)
hahahahah, bara för att min bror sa att hon hade gjort de! ahahah
man var så söt och trög när man var liten (a)
jag och denise skulle åka buss till persön eller hon skulle hem till töre och jag till persön!
men hennes mamma vara så snäll som körde förbi mig till persön bara för att dom ändå åkte förbi där när dom for hem! :)
sen gick jag till jeppe för där var anton, linnea och jeppe såklart! :)
sen så gick vi till byahuset och tjilla!
så for linnea och anton hem medan jag och jeppe stannade och spelade biljard i huset :D haha
sen så ja..
så kom dom tbx och så tjillade vi!
sen kom pappa och hämtade mig vid elva :)
sen hem och se på tv och sen sova !:D tihihi
Söndag,
söndagen är som alla andra söndagar en slappar dig! :D
for och träna och sen var jag bra hemma och tjilla!
eller jag for till farmor och farfar med pappa och viktor!
sen var jag bara hemma :D
Måndag (idag),
idag så började de med att jag började skolan klockan tio!
fett nice!!
sen gick jag till stan med denise!
hon köpte jean och jag kolla på en jacka!
sen for jag hem och så har jag gjort en bokrecention!
och nu ska jag se en film!
sen ska jag gå och sova,
pusssågodnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0