nu blire att spela teater,

helloy, nu sitter man här i sängen och... ja..
sitter och tänker..
jag vill uuuuuuuuuuuuuuuuuut!
orkar inte sitta inne nå mer..
om jag sitter inne nå mer så kommer jag bryta ihop!
menja..
pratade med markus nyss i tellen så vart lite gladare!!
men de varade inte länge den glada stunden..
men idag så har jag varit med mitt lilla tokiga troll frida eklund!<3
vi for och hämtade en tavl hos stöckel!
sen for vi till henne och åt och sen for jag hem en stund senare!
sen så nu när jag varit hemma så har jag bara pluggat åre..
men jag kan itne ett skit kul ett ig till !
jag hatar mitt liv!
men jag bloggade ju inge igår för jag glömde det eller jag han inteee.. ;sss
för jag, linnea, anton och oskar for på bio och såg på '' hur många lingon finns det i värden ''
den var jätte söööt!!
jag började fan gråta när jag såg den :'(
men sen efter de träffade jag frida och så pratade vi och så sen gick vi hem till var sitt hem!
men nu ska plugga lite,
sen ska jag gå och se på lite tv med pappa så då blire att dra på den glada masken och spela teater!
så de ska jag göra innan jag ska sova..
godnatt får man ta och säga nu för nu blire inge mer inlägg för ikv!
jullanidag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0