vafaaaan mannen,

helloy, nu sitter man här hos en otroligt hemlig liten flicka som nu aldrig kan gissa vem det är :D
fakta om henne,
hon är en tönt och är ganska lång och smal och hon gillar orange och hon är bajs nödig!
mer behöver ni inte veta hör ni vet redan vet med är :D HHAHAH
men idag så började ja klockan nio!
för att vi hade skidor men jag gick (aa)
vi gick runtsjön och sen till ormberget!
det tog typ en timme och 30 min!
sen så for jag till stan och mötte denise,
vi gick och hämtade ett par skor som pappa hade tagit till helex åt mig!
sen gick vi på stan och kolla!
vi tog bussen till mig vid tvååååå,
och så har vi bara tjillat på!
eller vi for till denise och så nu så gör vi inge hon ligger typ och sover så jag ska hoppa på henne så hon vaknar :D HAHAH
kärlek kallar man ju det :D HAHAH
vi sk typ gå ut..
sen vet jag inte..
får väl se vad som händer sen ikv!
ska iallafall åka hem sju och äta och sen tjilla!
måste fixa de där med sommarjobbet ;s
kommer inte ihåg vad man skulle söka på..
inte bra..
måste göra det snart snart annars är det försent!:(
hahah, men nu ska jag döda Gösta!
pussssssss<3


älskardenlåten<3


/jullln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0