du är mitt liv,

hallå, nu ska jag ta och gå och sova!
har precis surat på pappa så att denise fick sova hära ^^
hihi, han kan inte se mig sur!!!
så han ger sig till slut med de! de gillas starkt!!!
men idag har jag varit med frida och sen åkt in till stan för denise kom hem idag! :D
har saknat henne sjukt mycket! <3
men nu orkar jag inte sitte upp för jag har ont i benen..
men kan bara säga lite saker jag ska göra imorgon,
förlja denise och göra hål i naveln på mogonen/dag!
gå på stan och hitta mig ett par byxor!
sen gå förbi sjukan!
chillaa med maken!!!!!!<3
sen vara ute och riva luleee!!!
men nu ska jag sova........
gnatt,
ps, hade tråkigt idag så gjorde om bloggen lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0