hej jag är en korv.

hej min lilla söta blogg nu sitter jag här hos frida och tjillar bara på! :D
det är lite ovanligt att jag skriver här i bloggen..
men jag har inget att göra jag är lite skriv sugen,
så jag tog mig orken att skirva lite här!
men jag har inge att säga för att mitt liv är inge kul för det händer inget i mitt liv.
jag ska döda nicklas stöckel för att han tror att jag är retard!
höhöh, men det är jag också :D
men jag har varit och köpt slingmedel för jag ska börja slinga mitt bajsiga hår igen :D
så jag ska nästan bli blond igen :D:DD:D:D::D:D:D:D
då kan man vara sig själv igen, igbefriad som jag är.. (a)
haha, jag älskar att dissa mig själv! <3
om man dissar sig själv så kan ingen bli sur på en för om man dissar någon annan så börjar dom typ gråta för att dom blir så sur på en för att man sa ''sanningen'' till dom! ;) hahahahaha
hahah, vilken inlägg jag har gjort typ 400 smilisar har jag skrivigt -.-
hhahahahahahahahahahahaha, jag har inge liv så jag ska gå hem nu och plugga engelska!
eller ne jag skoja, jag orkar inte med att göra glosorna för det är så j'vla tråkigt..
pluss att min hjärna inte orkar med att ta in engelska ord just nu..
jag skulle göra det idag men jag kolla på fejjan och bdb och var inne på msn och sov!!
så det blev inte så mycket engelska för mig..
jag ska göra engelskan imorgon och jag kan ingeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
men det var ju jätte synd.. -.-
men nu ska jag sluta skriva på min lilla dag bok! höhö,
för nu ska frida få sin data för hon ska plugga!
jag ska börja gå hem nu innan pappa och viktor kommer hem
sen ska jag sova så pussågodnatt med er alla som läser inte för att det är någon som läser detta inlägg menmen :D hahahah pusssssssssssssssss<3
/jullanhk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0