alltid seriös.. eller?

helloy,
nu sitter man här och är irriterad på sin bror för att han är en aning speciell!
men det ska vi skita i nu!!! :)
men idag så har jag varit på stan men hannah och emma,
dom kom från kalix och så var vi på stan och så for dom hem typ halv fem och så for jag hem.
sen så såg jag tv till halv sex och sen så for jag på hockey med linnea, anton och johan!: )
lule förlorade fan vad lesssssssssssssssssssssssssss
dom sprelar ju inte ens hockey, dom typ åker omkring på plan?
men andra perjoden var ganska bra för då började dom spela och sen i sluter så slutade dom och så åkte dom bara omkring på plan.. -.-
men sen gick vi till kvarre och handlade grejer till pappa, alltså chips och bj!
sen gick vi och hämtade pappas cykel som viktor lämnat och sen så har jag bara varit hemma och pratat med pappa och typ tjillat på ska gå och äta bj nu och sen ska jag väl som klockan börjar bli mycket!
så pussss å godnattt<3

/jullzår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0