vilken dröm du är..

helloy, nu är klockan ganska mycket och frida håller på att försöka sova men det får hon inte för att jag orkar inte göra det nu.. haha
jag är så snäll mot henne! (aa)
men nu ska jag bara ta och säga några orka och sen ska jag stänga ner datan!!
men idag så började det med att jag tjillade på hemma till halv två och sen jag jävligt bråttom!!
sprang in till stan och mötte denise och gick på lite ärenden,
sen så kolla vi på när bussen gick..
och det var ju inte dom sifrorna man ville se..
det va 52 min tills bussen gick..
men då var jag och denise i stan och gick omkring och sen så gick vi och åt och så for jag till frida!
sen har jag och frida bara suttit och degat i soffan framför teven och varsin datat!;) hahaha
har haft det ganska mys med mitt hjärta!<3
vi gjorde pizza :D
devar jätte götttt!!
men nu ska jag sluta plåga frida för nu ska hon få sova och jag ska stänga av teven ooch släcka lampan och krypa ner i sofffan!
pussågodnatt<3



/jullzår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0