w,e<3

helloy, nu sitter man här och har duschat!
eller det var ett tag sen menmen..
nu ska jag ta och skriva om min dag..
den är inte rolig att höra på den är mycket ointressant..
men jag gick till skolan och kollade på när dom hade dams och sen gick jag till skolan och hade en helt vanlig dag..
inte kul menmen.. jag gick och fixade mina val in för gymnasiumet.. inte kul..
men jag tog i första hands val, handels och handra hands val resturang!
jag tog inge tredje hands val för att jag inte visste inte vad jag skulle ta..
men sen så  efter skolan satt jag och louisa kvar i skolan och pluggade till klockan fem,
sen så gick vi till mig och hämtade mina tränings kläder och pratade med pappsen om vad vi skulle träna!
sen for vi till louisa och hämtade hennes kläder och så sen gick vi till helex och  tränadeeeee!!
f'n vad skönt det var!!!!
men jag häll på att spy  typ för att jag typ tränade på tog mage...
not nice..
men sen går jag till bussen och tar den hem och äter och gå och duschar och nu sitter jag här och pappa skriker på mig att jag har suttit i mitt rum hela kvällen...
men man kan ju inte gå från datan när man skriver men sin lilla drömmis!?
men nu ska jag gå och se på tv och sen  fixa mig för att gå och sova!
pussågodnatt<3
/jullzår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0