en sång om ingenting,

halloy, nu liigger men här i sängen och ska snart gå och duscha!
nicenice,
har cyklat till arkus och sen tillbaka med skolan..
för att det var biff grejs..
men sen efter det for jag och denise till fridas skola och mötte up henne!
sen gick jag på  stan och så köpte jag ett hals band! (y)
det är från hm och långt och fint,
ni får ju se imorgon hur det blev!
för då är det SKOLAVSLUTNING JEJEJEEEEE !
ihelgen ska jag vara barn  vackt åt mina söta kusiner och denise och louisa ska hjälpa till med din^^ hahah,
nu ska jag gå och duscha sen blir det att åka till klubbviken med bvg!
typ alla ska dit så orkar inte säga någon som ska säger bara allllllllA! :D
puss,
gammal,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0