fyndat lite myskler!!!!!! (Y)

hallå, nu sitter man här och lyssnar på musik och ska gå och se på tv ett tag och sen gå och sova!!
är redan trött..
började ju sommarjobba i går (måndag)
fett nice!
jobbar ju för komunen så det är ju park arbete..
vi håller på att röja i en liten ''skog''
eller vad man nu ska kalla det för..
men i min lilla grupp är det,
louisa, felicia, sam, lisa, simon, filip, mimmi, pontus och gustav tror jag han heter..
men dom är det!
ganska tjill att det är dom man känner trodde typ att det var nå randoms som jag skulle få vara med :s
men hade tuuuuuur! :D
nu när vi har röjt sly så har jag fått hitta mig lite muskler! ;) hihi,
eller jag visste att de fanns där men jag har tränat upp dom nu!! haha,
det är riktigt jobbigt att klippa/såga sly (små träd)!!!
men andra dag och mina muskler håller på att döö...
vi ska hålla på med det till på fredag..
sånt är livet!
vad gör man inte för pengar?;) haha,
eller vad har man för val?!?!?!?!?!?!?!?!
men ska typ gå och prata med pappa lite nu och sen så ska jag väll gå och sova för jag är rejält trött..
går upp 20 i sju och skyndar mig som ett svin på morgonen..
sen blir det och cykla i typ tio min som en galning med felle,
sen blire väll att ta livet av sina muskler sen så blire att äta och sova och så börja om med att ta livit av sina muskler! ;) haha,
så ser min dag ut! ;) haha,
och när man kommer hem så ligger man typ död :D ahaha,
höll på att snubbla när jag skulle gå och prata med pappa XD HAHAHAHAHAHAH,
men nu ska jag gå innan det blir för sent!
ville haaaaaaaa!!
hihi ska få de också ^^
när jag fyller år och det är om 29 darar!!!!!!!
JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
http://www.happyhair.se/akta-har/clip-on-set/clip-on-set-akta-har-lightest-blonde-600
fin jullan på sommarjobbet!;) hhihi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0