ily,

hallå, nu sitter man här fixad och väntar på att klockan ska bli två för då kommer pappsen och broder och hämtar mig!!
vi ska till bjurå,
för min faster ska gifta sig!!
vi ska bara på bröllops middagen för dom ville bara ha ett lätt litet bröllop!! (y)
dom ville bara att deras föräldrar ska vara där när dom vigs!
så hela båda släkten ska bara komma och äta bröllops middag!
gud vad kul att dom har/ska gifta sig!!
ett stort grattis till min älskade faster! <3
men denna morgon har jag bara fixa mig lite lätt,
en bild kommer sen för nu är jag hos frida och kan ju inte lägga in mina bilder på familjens dator^^ haha,
menmen..
bilder kommer sen iallafall!
men igår var det en jätte myssssssssssssssssss kväll!!
jag skulle ångra mig om jag inte gjorde de jag gjorde igår!!!
men nu ska jag ta och skriva ett litet inlägg till frida på hennes blogg så vi får höras!
haha, jag har inge att göra så ska skriva ett inlägg på hennes blogg nu! hahha,
puss

man kan ju bara älska denna låt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har börjat med veckans blogg! :D glöm inte att anmäla dig, du får fler läsare. ;P Du behöver bara skriva "Jag är med" i en komentar under inlägget Veckans blogg. :) På fredag så slumpar jag en vinnare. :)

2011-06-20 @ 00:20:31
URL: http://sralisa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Anmäl dig till veckans blogg hos mig!

www.matildas.blogg.se :).

2011-06-24 @ 17:03:58
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0