i'm crazy but you like it,

hallåyy, nu sitter man här i sängen och ser ut som ett spökeeee..
ehehhe, för att jag höll på att fixa håret men orkade inte göra det klart så nu står det åt alla håll och kanter! (Y)
snygggtsomfn! hahah
imorse så vaknade jag av att min tröga pappa ringde mig,
men det är väl inte så konstigt..
men det som var var att han låg i sin säng som är rumet bredvid..
hahahah, latare människa får man leta efter!;) HAAHAH
när jag vaknade hade jag också jätte ont i halsen kunde typ inte prata men då tog jag mig en te kopp så blev det bra!
nu vet jag inte vad jag ska ta och göra..
ska väll fixa mig antar jag..
det är ju strålande sol ute och hoppas att det inte blåser lika mycket som igår!!!
pusss,

Kommentarer
Postat av: Grrr

"i'm crazy and u like it"?



Ahaaaa du bah är så kär i mig så du bah snor de ja säger ^^. ;)

2011-08-16 @ 09:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0