jag har tidningen i fred och min säng som e bred, så bättre kan det inte vaaaa,

halloy, nu sitter man här hos frida och ska packa sina saker i en väska som jag ska låna av lilla söta älskade underbara finaste guligaste roligaste frida som jag har :D
igår vi var vi ute och gick det var jätte fint kvälls väder!!
sen såg vi på tv och tjillade på!!
och på morgonen så gjorde vi frulle och sen så gick vi ut och nu väntar jag på att bussen ska gå så då ska jag till stan och möta louisa :)
sen så vet jag inte vad som händer...
vi får se var som händer med mig och loikan!!
har inte varit med henne på typ ett halv år..
saknar 08 då det var hon och jag mot allt och sen dess har de inte varit så mycket om det..
saknar den sommaren det var underbar!! <3
kärlek till 08 <3
men nu ska jag packa ihop mina saker,
pusss
så ser man ut idaaag!!

Kommentarer
Postat av: klas-göran

<3

2011-06-04 @ 13:14:52
URL: http://louisalopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0