trädet håller på att ramla på husen,

helloy, nu sitter man här och tar det bara lugnt för man väntar på att denise ska komma in till stan! :)
jag vet inte hur min far har tänk sig med lunchen..
han for och träna och jag ska in till stan klockan ett och viktor ska också in till stan klockan ett..
och pappa vill typ göra gorme lunchen..?
han svarar inte när man ringer för att han är och tränar nu..
bajsgubbeeeeeeee
men ska försöka att få tag i han så att jag vet hur jag ska göra !:)
men igår var jag och louisa hämtade alla grejer hos mamma så nu har man massa ''nya'' kläder,
eller sånna som jag inte använt på två år :)
haha,
men då när jag bodde hos mamma så var alla kläder för försmåa och nu är dom perfekta..?
två år senare kan jag ha dom ?;O
har jag blivig lite smalare och länge eller vad?,o
och vissa kläder är typ lite för stora..
hur fet var inte jag för två år sen !?:O
jag kolevippar ja snart bara av den tanken..
menmen..
nu ska jag försöka få tag i pappa och se hur vi ska göra..
pusss.
en av klänningarna, en bättre bild kommer sen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0