baka en kaka,

tjohejsan!
inte nå att skriva om..
men jaa...
kan ju ta och berätta om min helg!!
inte för att de han hänt så mycket då..
har varit med markus hela hela helgen typ!
det var ju myss!!
sen har jag gjort pppaaalllllttt med fammoooo!!!
GÖTTT !!
de varmin helg!
idag så vare skola och sen så vare inte så mycket mer..
efter skolan så gick jag och denise hit hon väntade på att camilia (inte för att jag vet hur hon stavar sitt namn..)
men då medans slängde vi ihop n-bolls smet och gjorde de och så for hon och så gjorde jag sockerkaka!
det var ju mummmmma!!!!
sen åt ja och så såg jag en liten film efter maten...
och så har jag bara suttit här! jag skulle plugga men det orka jag inte göra så jag har bara suttit i mitt rum och inte gjort någon nytta....
som vanligt...
menmen..
nu ska jag iallafall gå och ta bort sminket och ta ooch byta lite kläder!!
puss<3
julllan idag,
/ett trögt monsteeer!! ^^

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tja! :) Visste inte att du hade en blogg... Men skoj, så jag vet vad min kusin gör. Eller var det kusin? Aja vi var i alla fall sleckt. :P

Min blogg är http://sralisa.blogg.se CHECK IT OUT!! :D

2011-03-29 @ 21:23:45
URL: http://sralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0