EAST BV!<3

helloy, nu sutter man här i soffan och ser på tv och sitter vad datan och äter mig tjock..
tihihi, visst e man sööt (aa)
hahahahaa, skojaaaaaa!
men idag så har man haft muck foto!!
det var ju kul!
men jag var väldigt less..
så det blev inte så fin bild på mig XD HAHAHAHA
men det var ju inte så jätte farlig bild men jaa..
men efter det så for jag och denise in till stan och tjillade med ali..
sen så for jag hem och så har jag typ inte gjort nå..
som vanligt!!!!
jag orkade inte gå på hockeyy..
håller typ på att somna..
men nu ska jag se hur matchen går för luleå!
pusss<3
kärlek till klasssen <3
/jullannn

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu har jag valt ut den första vinnaren av presentkortet! Men två till finns att vinna i min nya tävling! Så det är bara att anmäla dig igen på länken här under om du vill!

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-2-presentkort-pa-one-piece-of-swed.html#comment

2011-03-25 @ 01:37:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0