hjärtat sviker aldrig,

helloy, jag tror jag har ett rum som är en bastu...
hahaha,
nemen nu sitter man och lägger in filmerna på ett usb minne..
det går inte speceielt snabbt för min data är CEPEEEEEEEE!
men idag så har jag inte gjort så mycket eller jag vaknade hos denise typ 11,45..
vi vaknade av att hennes bajsiga hem telefon skulle ringa och så var den precis bredvid sängen och dom hade inte en specielt låt rington..
jag trodde seriöst att jag fick hjärttack......
men sen så följde jag denise och åt och sen på stan och köpte en klänning,
sen tog jag bussen hem och så har jag bara tagit det lugnt här hemma :)
har laddat ner massa filmer!! (yyyy)
ska gå och se en med pappa typ nu när alla filmer är inne på usb minnet,
men frida skulle kanske komma förbi en stund men vi får se hur det blir med det..
jag gjorde en ny header som ni kanske det!!
men nu ska jag gå och göra popcorn och se på film med papppa!!
pusss<3
så såg den förra ut och ni ser ju hur den nya serut så jag behöver ju inte lägga upp en bild på den..
/Jullzår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden är snygg men de Andre....... säger bara, din gamla var hetare:)

2011-03-04 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0