naisan som lekte med dammsugaren i helgen,

helloy, nu sitter jag på skolan och tjillar,
har språk nu eller jag slutade typ nu!
men igår han jag inte gå in på datan..
men markus kom förbi en liten stund,
det var ju kul och träffa sin vän en liten stund innan han åker till kalix igen :)
men vi satt bara och snacka och så for han till bussen..
men sen duschade jag och så gick jag och sov.
imorsse hade jag lite brådis för att jag vaknade åtta och så tvingade denise mig att komma till gympan men vi hade sov morgon..
men en halv timma senare så vaar jag på gympan..
sen man ju bara tjillat på här i skolan,
nu så ska jag gå på någon lektion till och sen så slutar vi!
jag tror jag har typ en lektion kvar!!
jihoo fan vad skönt då är en dag avklartat! :D
pussåadjööööö

/julllebulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0