omfg..

helloy, nu ligger man bredvid en som typ håller på att knäcka ryggen av sig bara för att hon tar av sig behån..
det är ju super bra..
ne håller hon på dö av garv..
men idag så var de en helt vandlig skoldag!
eller ne jag var tyst hela dan eller jag pratade på idrotten för att jag fick sjukkkkkkkkkkkt mycket damp på alla onödiga kommentarer om att man var tyst åre..
menmen..
sånt är man van vid-.-
men sen så gick jag hem och sen så kom denise's pappa och camilla och skjutsade oss till kvarrre!
men vi gick till teamsportia och krävde pengar,
sen gick vi till kvarre igen och köpte hår färg till denise!!
det vart nice för hon är nu svart skalle! :D
men sen så har vi bara varit hemma och tjocka oss..
men nu ska vi sova för att vi tycker det är så roligt!!
vi ska bara be innan vi somnar!
denise hälsar, sobidoba.. -.-
pusssssssssssssågnatt<3
/apelsinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0