tilda&ebba sötnosarna

helloy, nu ligger man här i mörkret och väntar på att denise ska byta piercing men hon är ju så förbaskat trög..
menmen..
men idag så har jag varit med denise hela dagen! nicenice
men idag så for jag och träna med pappa och viktor klockan 11!
och sen så mötte jag denise :)
sen så for vi till mig och så duschade jag,
sen så fixa ja mig och denise rev ut HELA min garderob..
sen så kom sofia och flickarna ( kusinerna tilda och ebba )  och hämtade oss så vi får in till stan med dom!
så gick vi där och blev typ mördade av dom eller jag vart det för tilda och ebba var typ rädda för denise XD HAHAHA
sååååååååååå gulligt!! (a)
sen så gick jag och denise och gjorde lite ärender och så gick vi och åt med sofia och tjejerna på det där stället i stand.. :) det var riktigt muummmmmmmmmmA!
sen så gick jag och denise lite med på stan och shoppade liteeee,
sen så for vi till mig och färgade denise's hår grönt! nicenice
men har ingen bild på det för hon är ju inte den första som vill vara med på bild precis som typ alla som känner henne vet..
men vi såg mean girls 2 medans vi färgade hennes hår!
men sen så följde jag henne till bussen och tog ett lååååångt förväl med många tårar.. :'(((
men nu ligger man bara här och skrattar på mackeboooooy!!;) HAHAHA
förlåt men man kan ju inte hålla sig för skratt när du börjar berätta om ditt liv... HHAHAHA
men man fick se denise's piercing till slut och det vart riktigt nice om man får säga det själv!
men nu ska man ta och sova..
pussågodnatt<3
denise idag när hon prövade alla mina kläder tp, men jag diggade dehär valet stort!!!; ) ahaha
/julllzår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0