myyyyyys

hallåy, idag så vart det en mysdag hemma!
har inte haft någon ork att göra nå..
men ska väll vara med frida sen :)
igår så var det en deppdag..
så har samla mig krafter och skit i det som var igår och köra på och vara glad!
men har varit lite snabbt hos mormor och morfar för det är ju mors dag så pappa skulle dit så vi hängde med och fikade och pratade lite skit!!
sen har jag bara varit hemma och myst,
vi gjorde en gomidda!
och nu ska jag bara måla naglarna och ska väl ut och gå med frida innan jag går och lägger mig! :)
imorgon börjar det den ''vanliga'' skol vecken för mig!
har varit på sommarskola i två veckor och fixat upp mina betyg!
fixar åtta prov på två veckor!
är fan stolt över mig själv att jag fixade det !!!!!!
men nu ska jag måla min andra hand (naglar)
puss;'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0