snurra min jord igen,

helloyy, nu sitter man här och ska gå och lägga sig snart!
idag har jag varit på skolan som vanligt..
eller nee..
det var nationella prov i matte idag så jag har gjort det!
och så gjorde jag klart mig älskade kjooooool!! <3333333333
men efter skolan så for jag och denise till stan och shoppaaaaa underkläder!
hahaaaa,
men sen så gick vi till denise och plugga för har so prov i morgon!
det här so provet är det första prov som jag kan! :O
jag har ppluggat så jag fattat vad jag har pluggat på!!!
KORS I TAKET!!
sen gick jag hem och så har jag bara varit hemma..
nu ska jag iallafall ta och gå och lägga mig eller jag ska gå och fixa mig nu så jag kan gå och lägga mig snart!!!
skönt att få gå och sova!!
pusssssbitches<3


min kjol fram i från och från sidan!!! fettnice!!!

dagens inköp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0