Du är unika,

hallå idag har jag suttit och tänkt lite för mig själv..
varför har alla eller inte alla man ska inte dra alla över ett stäck!
men det är många som jag vet som inte accepterar sig själv hur man är eller rättare sagt hur man ser ut!
bara för att man har lite mull eller vad man nu ska säga..
men det är många som inte vågar visa sig uten sminka för dom tycker att dom är så ful så dom kladdar på sig smink..
det är inge man ska skydda sig med, om man frågar mig och dom fläsa andra så är skönheten det riktiga utsendet!
sminka sig kan man gör för det gör jag, men det jag menar är att man ska kunna visa sig utan smink och våga tro på sig själv och tycka att man är fin som man är!
med alla kurver som man har gör en bara vacker!
men utan kurver är också fint!
men de som dom flästa tjejerna klagar över är deras kurver!
kurverna gör en till den man är vill jag bara säga!
man måste tänka att man är unik ingen ser ut som dig!
man kan ju likna folk men ingen och exakt lik!
försök inte att likna någon annan för dom finns redan!
var dig själv och stå för det!
våga vara dig själv när du är med folk!
var inte med dom som vill förändra på dig!
våga stå för de du tycker och tänker!
för någon dag sen skrev Robin en sak på fb som jag gillade riktigt mycket och då började jag tänka att det är sjukt sant! han skrev,
det finns inga fula människor i denna världen, det är bara inte din smak!
det är så sjukt sant det dära! man ska aldrig säga att någon är ful för det är ingen!
men nu har jag inte så mycket att säga mer men för nu har jag fått skriva av mig lite på morgonen eller det är dag men ja..
haha!
men nu ska jag tar farmor och farfar fast farfar är inte hemma han är på daghemmet eller långtidshemmet eller vad det nu heter..
men ska dit och käka PALLT! <3
palltkoma ikväll! pussss
så blire om man har dålig webb som är svart i mitt rum så man får så till toan för att ta en bild ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0