för mycket tid..

5 ST SKULLE
Skulle du vilja vara längre? neppp aldrig i livet! 
Skulle du vilja väga mer? absolut inte!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? va? fattar inte,, 
Skulle du vilja dricka dig full nu? neeppp

10 ST KAN

Kan du röra på öronen? nepp 
Kan du slicka dig på näsan? nepp
Kan du kolla i kors med ögonen? jadå
Kan dina föräldrar lita på dig? ja eller nä eller ibland ^^ 
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? jo bara när jag sover fast blir inte förvånad om jag pratar i sömnen ^^
Kan du vara på fest utan att dricka? jadåå 
Kan dina vänner lita på dig? jadååå!!!!
Kan du tänka dig att pierca naveln? ja det kan jag för det har jag! haha
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? nää typ inte.. men jag har aldrig pengar..... -.-'

15 ST HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? jepp.....
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? jadååå
Har du ett syskon? jadåå :'(
Har du någonsin haft sex med någon? jadåå
Har dina föräldrar ljugit för dig? jaaaaaa... -.-'
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? jo eller nä har ju inge annat att göra..
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nee eller jo om man tänker på morgonen.. ;o
Har du pussat någon som är fyra år äldre? jadåå 
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? jadååå 
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? jadåå 
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? jo nog har man fundera på hur det skulle vara men jag skulle aldrig i hela mitt liv testa det !!!
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? hahaha, va?
Har du haft sex med mer än tre personer? nepp
Har du ljugit på någon fråga än då? nepp 

3 frågor om förhållande
.

är du singel? nepp :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet? jo men det är inte ofta det blir så! haha
är du kär just nu? jadååå! 


9 frågor om dig själv

fullständigt namn? - Julia Ida Albina Höök
några piercingar? - öronen och naveln
vilken årstid är bäst? - sommaren!!!!!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova länge och bara ta det lugnt! 
vad tycker du mest om hos dig själv?  humorn! :D
vem älskar du mest på denna jorden? svårt att säga.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? antagligen vill man ju sova med någon! man är ju så ensammen om man sover själv... ;/

12 Frågor om din familj
vem står dig närmast? pappa å viktor min jobbiga broder..
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? pappa ja och mamma funkar väl ok
vem är farligast i din familj? jag för jag är biff! hahah, nemen det är väll pappa :) 
är coolast?   jag iggeeen!!! :D 
vem har du mest gemensamt med? pappa för vi mobbar alltid viktoR! HAHA
har ni något husdjur? nepp
vem står för underhållningen? alla
vem sover du oftast med? min kudde<3
Roligaste kvällen med familjemedlem? vet inte.. men typ vetej.. 
Hur länge sen var det du träffa din morsa? exakt en vecka sen tror jag..
Hur länge sen var det du träffa din farsa? typ 30 min sen

10 frågor om idag
vad har du gjort? skola sen stan med flickorna och sen gick till hjärtat och sen hem!
har du varit glad idag? jo hit och dit
har du varit ledsen idag? nepp
har du gjort något bra idag? jag tror deeet.. eller? inge specielllt :) haha
vad ska du göra nu? fördriver tiden...
har du gjort något dåligt idag? nepp inte vad jag vet
vad har du ätit/druckit idag? en smodi och en liten choklad kaka och spageti och choritzo (vet ej hur det stavas..)
har du duschat idag?  nepp ska hoppa i duschen snart
är du trött nu? nepp
vad händer imorgon? - skola sen hem och plugga :'( 
har du varit i skolan idag? jadååå


Annat

Hur mår du just nu? bra
Har du piercat dig? - öronen, naveln
Är du hungrig nu? - nepp
Vad är klockan nu just nu? - 18:58
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - fb, yt, bdb


Telefon/mobil

Vem ringde dig senast?  fredrik 
Vem ringde du senast?  pappsen
Vem sms:a till dig senast? fredrik 
Vem sms:a du till senast? fredrik
hihi, gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0