vilken underbar dag!

hallå, nu sitter man hära i sängen vid datorn och bara njuter av dagen!
idag har jag varit sjukt duktig!
jag vaknade klockan halv tolv och då har man ju sovit i 12 timmar!
första gången i mitt liv! ;o haha, men det var sjukt skönt att få sova ut för en gång skull!
så idag är jag på ett toppen humör!
jag ser fram emot allt som kommer min väg idag!
det började med att jag tog en super god frukort och sen satt jag bara och latade mig lite!!
det måste man ju få göra på morgonen ^^ haha
men sen blev det att göra mat med pappa!
sen efter det blev det att städa min lilltoa! så nu glänser det över allt! ;)
haha som pappa kallade min toa ''bakteria sällen'' haha, inte snällt!
jag hatar att städa men denna dag har jag städa mitt rum och fixat i lådorna och varit super duktig!
är super stolt över mig nu!
så har precis tvättat bort ansiktsmasken!
så nu ska jag fixa mig lite för ska ut och vara med tre sötnosar idag igen! :D
men nu ska jag skunda mig för jag är så seg på att fixa mig ^^ hihi
pussssssssss<3
sötkusinenEbba! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0