bara för att..

hallå, bara för att alla frågar vad det är och nu att sofia kommenterade vad det hela var så kan jag ju säga det men hade inte tänkt säga det för det är inte så kul för mig för jag är bara 16år och det är inte så vanligt då för när man får det är det mest äldre som får det..
men för ett tag sen i nian hade jag magkatar och det är en början av magsår, och så gick det över man jag har haft kvar det hela tiden.. och nu när skolan har börjat så har jag skyndat mig hela tiden hoppar över vissa mål mat och springer omkring över allt om jag sitter ner så sitter jag och tänker på nå jag måste göra så har stressmage nu och om jag inte slutar stressa hela tiden så kommer jag få magsår har det lite nu men vill inte att det ska bli varre.. så nu kan jag bara gör så att jag slutar stressa helt och börjar planera mina dagar och ser vad jag hinner med och inte hinner med på en dag!
innan jag fick så hära i magen alltså innan fredagen så gjorde jag typ allt jag kom på fast jag inte hann med allt..
men nu ska jag börja med att inte ta åt mig alla andras problem jag tar allas problem och mina egna men jag säger att jag inte göra det bara för att jag ska verka stark! men det är inte så lätt jag är för snäll jag hjälper exakt alla som säger att dom har problem och det vill jag så men jag hinner inte ta tag i mina egna problem..
men det värsta jag vet är att folk ska tycka synd om mig så jag vill inte berätta min problem så de tar kål på mig inifrån och nu får man se var som hände..
men nu idag ska jag börja äta hela dan så min mage kan bli någolunda normal så jag kan gå till skolan imorgon!
det sa jag igår med det ända jag fick i mig var lite köttfärs och en macka och idag har jag ätit en macka och druckit lite olika saker så det är ju en bra början! :D
haha, men nu ska jag gå och ta nå mer och äta för är hundrig som en monster så skriver sen om det är nå någon inte förstod eller vill ha svar på!
puss
hoppas du blev nöjd med svaret!

Kommentarer
Postat av: Sofia Norman

blev väldit glad över det:) men hoppas du inte blev irriterad elr tvingad att berätta det<3 ursäkta mej iaf^^

2011-09-27 @ 16:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0