Inga pengar = Inge internett

Hallå har inte haft tillstånd till internett idag för pengarna på mobilen tog slut igår.. Skulle fylla på idag men det kändes jobbigt.. Haha!
Nämen idag har man bara tagit det lugnt varit runt lite här och där! Varit mys!
Men idag eller rättare sagt ikväll så gick hjärtas telle sönder så jag kan inte sms med han nå mer..:( så Vet Inte hur fn Jag ska Få tag i han domnärmaste veckorna..-.-
Men nu fick jag ont i stortån för att jag knäckte den så kan/orkar inte/har Inge att skriva nå mer :)
Pussågodnatt!

Hmm.. Kom på att min slördag inte blir en dag att slöa för ska hämta en tröja hos Fridas pappa klockan 12.. -.-
Jag som hade tänkt att slappa till ett/två.. Hmm.. Inte ok!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0